Дистанційне навчання 2022-2023 н.р.
З метою покращення якості проведення дистанційного навчання,
виявлення наявних переваг та існуючих проблем, пов`язаних із використанням
технологій дистанційного навчання, розробку варіантів вирішення таких
проблемних питань, а також окреслення основних тенденцій подальшого розвитку процесів
використання технологій дистанційного адміністрація Снятинського ліцею імені
Василя Стефаника проводить велику роботу з вище наведеного. Сьогодні пропонуємо
пройти анкетування. Задача даного соціологічного дослідження:
1.
виявити рівень актуальності дистанційного навчання сьогодні;
2.
встановити, які навчальні послуги, можуть бути реалізовані за
допомогою дистанційної форми навчання;
3.
зафіксувати переваги та недоліки дистанційної форми навчання;
4.
зараз хороший час для висновків – як наступного разу робити краще
й задовольнити потреби учнів. Криза створила можливість довести, як швидко
школи можуть впроваджувати зміни.
Вимушене дистанційне навчання
(ДН) поставило вчителів і батьків перед непростими викликами: як організувати
навчання дітей в умовах карантину, коли вчитель не може бути поруч. І як
зрозуміти, чи вивчила щось дитина, коли традиційні способи оцінювання
недоступні.
“Нова українська школа” зібрала
найпоширеніші запитання батьків і вчителів. На них відповідає Алевтина Лотоцька, головна спеціалістка МОН (2008-2019), яка
брала участь у розробленні Державного стандарту початкової освіти, методичних
рекомендацій із викладання навчальних предметів та оцінювання навчальних
досягнень учнів та учениць.
За
матеріалами
https://nus.org.ua/questions/otsinyuvannya-v-dystantsijnomu-navchanni-zapytannya-vidpovidi/
Немає коментарів:
Дописати коментар