четвер, 22 вересня 2022 р.

Дистанційне навчання


 Дистанційне навчання 2022-2023 н.р.



З метою покращення якості проведення дистанційного навчання, виявлення наявних переваг та існуючих проблем, пов`язаних із використанням технологій дистанційного навчання, розробку варіантів вирішення таких проблемних питань, а також окреслення основних тенденцій подальшого розвитку процесів використання технологій дистанційного адміністрація Снятинського ліцею імені Василя Стефаника проводить велику роботу з вище наведеного. Сьогодні пропонуємо пройти анкетування. Задача даного соціологічного дослідження:

1.     виявити рівень актуальності дистанційного навчання сьогодні;

2.     встановити, які навчальні послуги, можуть бути реалізовані за допомогою дистанційної форми навчання;

3.     зафіксувати переваги та недоліки дистанційної форми навчання;

4.     зараз хороший час для висновків – як наступного разу робити краще й задовольнити потреби учнів. Криза створила можливість довести, як швидко школи можуть впроваджувати зміни.

 

Анкета для батьків

Анкета для учнів

 

Вимушене дистанційне навчання (ДН) поставило вчителів і батьків перед непростими викликами: як організувати навчання дітей в умовах карантину, коли вчитель не може бути поруч. І як зрозуміти, чи вивчила щось дитина, коли традиційні способи оцінювання недоступні.

“Нова українська школа” зібрала найпоширеніші запитання батьків і вчителів. На них відповідає Алевтина Лотоцька, головна спеціалістка МОН (2008-2019), яка брала участь у розробленні Державного стандарту початкової освіти, методичних рекомендацій із викладання навчальних предметів та оцінювання навчальних досягнень учнів та учениць.

За матеріалами

https://nus.org.ua/questions/otsinyuvannya-v-dystantsijnomu-navchanni-zapytannya-vidpovidi/

 


Немає коментарів:

Дописати коментар